Ben elele madre anne yanı park beşik aldım. Daha kullanmadık ama kurduk çok da güzel, kullanışlı görünüyordu. Odasına sadece dolapla şifonyer aldık. O takımların yataklarını kimsenin kullandığını görmedim ben, zaten bir iki yaşına kadar anne yanında yatıyor. Biraz büyüyünce montessori yatak alacağız. Kayınvalidem ahşap minik anne yanı beşiklerden almak istedi çok, zor ikna ettik 😄 pratik olmayan şeylere hiç tahammülüm yok