Bugün çatı muayenem yapıldı ilk defa. Burda okuduğum postlardan sonra öyle büyük bir stres ve korkuyla gittim ki anlatamam. Meğer hiçbir şey yokmuş ben bittiğini bile anlamadm ufacık bir ağrı sızı bile olmadı belki doktorla alakalı belki de o anki kasma olayıyla alakalı anlamadm. Doktor bi anda yapınca kendimi kasacak bir durumum olmadı benim çünkü. Doğum ağrısından daha zor diyenler olmuştu filan hic gözünüzü korkutmayn boşuna gayet rahat olun benim gibi ilk hamileliği olan anneler vardır muhakkak belki yardımcı olur. Ben şahsen okuduklarimdan etkileniyordum hic gerek yokmuş.