Nuraykk Bu hafta 34. Haftam ile beraber kontrolüm var. Doktor gittiğimizde direk muayne isteyebilir mi , yoksa çatı muaynesi için şu gün mü gelin diyorlar. Ben normal muayne diye gideceğim çünkü onu merak ettim
Dusibadeslades Nuraykk ben bugün oldum gecen haftaki kontrolde doktorum haftaya yapacağım diye belirtmisti
Nuraykk tazeannecik1 oyle mi cok teşekkür ederim bir kac post okudum da bu haftalar da olanlarda varmış, bende merak ettim doğrusu. Çok teşekkür ederim sagolun😚
12mommy Nuraykk ben oldum 32. haftamda oda kasilmam cok diye mecburi oldum yoksa doktorum 37. haftadada yapacaktı
ogrencianne35 Nuraykk 34 hafta çok erken yani bir gebelik 40 hafta sürdugunu düşünürsek ben ilk 38+5 de çatı muayenesi oldum 2.çatı muayenem açılma var mı yok mu diye bakıldığında 39+5di 40+0 da sezeryana alındım açılma yoktu rahim kaslarim da dar olduğunu söyledi dr çatı muayenem bile ölüm gibi geçmişti herkesin aynı olmaz ama