Kizlar suan 4+1 hamileyim bugun sağlık ocağında kan verdim. Gecen hafta perşembe 114 cikmisti değerim. Simdi kaç çıkmalı acaba. Yarin veya akşam 4 de çıkar ama e nabizq düşmez dediler. Oraya gitmem gerekiyormus. Cok uzak evime. Arasam soylemezlermi acaba.