Benimde sol bacakta var kramp biraz ayakta kalayım yada yürüyeyim uyuşuyor, sanki kısalmış gibi çekiyor bacak topallıyorum resmen 🙈 Benimde 3.5-4 aylıkken başladı doktoruma dicektim neyseki ben demeden başlattı magnezyuma ama düzenli kullandığım halde hiç bir fark olmadı nedense 🤷