Hanımlar cuma günü yatış verildi doktorum suyun artmadan salmam 37 haftaya kadar bekler sezeryan olursun diyor. Ben daha 35+3 o zamana kadar nasıl yatayım hastanede 😔 havuç suyu denedim iki hafta içtim olmadı bir de çok icemiyorum da şekerim var. Bol bol su içiyorum günde en az 4 lt başka neler yapabilirim artması için ?