Merve34kacag Mrvg benim de 30dan sonra büyüdü ve gerçekten aşırı rahattım 😂 görünüşü güzel fotoğraflar için falan ama küçük göbek aşırı rahatmış tadını cikarin
Eslem_1 Mrvg ben 26 ya gireceğim hala küçük geliyor göbeğim ama bunu yaşayan çok kişi varmış ve rahat diyorlar doktor bi sıkıntı görmüyor gelişiminde ama hiç göbeğimi sormadım bu sefer soracağım 😅
Deletedmom727271 İç karnınız geniştir. Benim de iç karnım geniş ilk hamileliğimde 30.haftadan sonra çıktı ve hiç ağırlaşmamıştım çok rahat geçmişti. Şuan 29 haftalığım azcık var daha
moom222 Mrvg canm bnde ,19 olcam bı kaç güne hiç yok insan korkuyor tereddüt ediyor bebeği hissetmemek insanı bi tuhaf ediyor valla bnde karnı olmayanlardanim kontrolüm var doktorla sorucam ilk gebelik benmde