Arkadaşlar benim eşimin iş yerinde Acıbadem tamamlayıcı sağlık siğortası var kimi arkadaşı hiç para vermedik herşeyi karşıladı diyor kimi doğumda üstüne 5 bin verdik vs diyor ben şuan 14 haftalık hamileyim muayene ve testleri karşılıyor ama doğuma bilgisi olan var mı ?