Gecen sene pandemi cok oldugu için yani yasaklar falan vardı onun ıcın ne hastaneye nede eve gelen olmadı magnet yaptırmadım ama yaş gunun de yaptırdım cıkolatayıda trendyol dan alıp ustune yapışkanlı kagıtlardna yaprırıp yapıstırnıstın sımdı hamıleyim bu sefer megnet yaptırmak istiyorum cıcek sepetine baktım guzel seyler var ordan yaptırabilirim çikolataya da karar veremedim daha ama bu sefer direk hazır alıcam sanırım yapıstırma oyalıyor