Reyhan35 2. Gebelik mi ? İkinci de daha çabuk büyüyor diyorlar evet bi açıdan iyi gibi çok karnım şişmeyince ciddi kilo alımı ve çatlaklar da olmayabilir diye düşünüyorum ama yine de insan merak ediyor eskiden hiç göbeğim yoktu dümdüzdü ondan mı acaba 😅
emineessahin siz kaçıncı haftadasınız ? İç karın olayı olabilir evet doktora soracağım hiç sormadım
Loveis16 aa gerçekten mi bir açıdan iyi diyorum çok hantal durmuyorum rahat hareket ediyorum diyorum ama bi açıdan da sadece göbeğin çıkmış biraz diyorlar acaba neden bu kadar küçük diyorum 😅 aşırı küçük değil tabi ama 7. Aya girecek gibi de değilim kendimi dışardan görsem 5 aylık mı acaba derim