SaniyeBektaYazc Arkadaşlar ebebekten depend sipariş vericem ama hangi boy vermeliyim bilmiyorum fikri olan var mı
KevserNidaYlmazErdoan Nazerin SaniyeBektaYazc kesinlikle büyük boy al...ben aldanıp orta boy aldım küçük..büyükte daha rahat edersin
Nlyakts SaniyeBektaYazc bugun buyuk boy olani aldim şoktan 42bedenden baslayip yulari dogru gidiyor bedeni.actim baktim cok cok zayif degilseniz buyuk boy ideal
Burcu59 Olculeri yaziyodu sitede ama ben 68 kg ile dogum yaptim orta boy olani aldim biraz dar oldu buyukle daha rahat ederdim sanırım
MeltemKocamer Eminesgt ben ilk doğumumda onu kullandım sezaryenle doğurdum.şimdi kısmetse ikincise de alıcam.benim kanamam çok oldu ama asla taşmadı..
Marisol Her yerde aynı fiyat... 4 aydır bekliyorum hiç indirime girmedi :) büyük boy tavsiye ediyor herkes...