Bolca zıbın aldım, hem askılı hem sıfır kollu hem uzun kollu hem de kısa kollu aldım yenidoğan 5 li takım aldım, 2 tane patikli alt aldım daha da alacağım bir şeyler, en iyisi bulunduğunuz şehire göre hareket edin karadenizde yaşadığım için hava durumu hiç belli olmuyor ve yenidoğan bebekler üşür diyorlar o yüzden karışık aldım