Deletedmom_110 Kızlar bizim kızımızın adı Leyla olacak sevgiliyken karar vermiştik dün akşam eşim dedi ki bir isim daha mi koysak yanına ek olarak sonra biraz araştırdık Ecrin ismine karar verdik Leyla Ecrin🌸 olacak Sizce nasıl uydu mu
Biroglanannesiii Deletedmom_110 Leyla Ada da düşünebilirsin canım ama Leyla ecrinde güzel ayrı ayrı da çok güzeller Allah isimleriyle yaşatsın inşallah 🙏
bebislerimi_buyutuyorum Deletedmom_110 Leyla ismi tek başına daha iyi ben şahsen Ecrin isminden nefret ediyorum sağlıkla gelsin 💖
Deletedmom_110 Biroglanannesiii Leyla ada benim fikrimdi son harfi ile baş harfi aynı diye uymaz diye düşündü eşim bende kırmak istemedim çünkü Leyla yi da ben istemiştim ikinci ismi ona bıraktım sağolsun yine yalnız karar vermedi Ecrin e karar verdik🌸😇
Deletedmom_110 Gul33 Evet aslında öyle de Güzel ama Leyla ismini ben istemiştim eşim sağolsun tamam demişti ek isim koyalım deyince hayır diyemezdim şimdilik Ecrin diye düşünüyoruz bakalım hayırlısı 🌸😇
Deletedmom_110 bebislerimi_buyutuyorum Eşim ek isim koyalım dedi bir de artık tek isim koyan yok herkes en az iki isim koyuyo biz de öyle olsun istedik🌸 Ecrin den neden nefret ediyorsunuz sanırım geçmişte öyle bir tanıdığınız vardı kötü anılar falan mı
Biroglanannesiii Deletedmom_110 Canım yok ya insandan insana değişiyor şahsen ben iki isim taraftarı değilim hep tek isimden yanayım oğlum olucak Tek isim koyucam ben 4 buçuk ayına kadar kız diye biliyorduk o zamanda kız için tek isim düşünmüştük
bebislerimi_buyutuyorum Deletedmom_110 yeni çıktığı zaman etrafımda kaç tane gebe varsa Ecrin koydu hani severken bile ister istemez sevmemeye basliyorsun
Deletedmom_110 Biroglanannesiii hayırlısı olsun canım ya isim falan çok da önemli değil bebeklerimiz sağlıkla gelsin de😇
lilalilalila Deletedmom_110 iki isim pişmanlıktır. Leyla koyun bence. Bir isim muhakkak atıl kalıyor. Gerçekten gereksiz ama siz bilirsiniz.
lizge Deletedmom_110 bizim cinayet daha belli değil ama benimde aklımda Leyla var sürekli sonra birgün kayınvalideme söyledim oda Leyla var bizde bence leyal daha güzel dedi şuan kararsiz kaldık ama ben isimlerin insanlar üzerinde çok etkisi olduğunu düşünüyorum ecrinler çok huysuz olurlar ama butun olarak hoş duruyor canım
Deletedmom_110 lizge Tanıdıklardan birinde Leyla var diye koymayacaksin anlamına gelmiyo yani ben olsam yine Leyla koyardım etkilemk de istemiyorum yanlış anlama lütfen ama Leyal çok anlamsız geldi hem zaten Leylayla aynı nerdeyse 😇 Ecrinlerin huysuz olduğunu da bilmiyordum ilk kez duydum 😇
mrs_elisah Deletedmom_110 yok ya benim ecrin diye öğrencim vardı çok akıllı çok zekiydi hiç huysuz değildi. Aynı şekilde kuzenimdr var o da sakin zeki bir çocuk
lizge Deletedmom_110 leyal kuran da geceler demek anlamsız değil yani ama ecrinler gerçekten çok huysuz olurlar yani cevremde birçok ecrin var hepsimi aynı olur