defneninannesi44 Selam kızlar instagramdan çikolatayı çikolata deposundan ve hastane çıkışını madre bebekten yaptıran var mı memnun kaldınız mı ya da başka sayfa var mı yaptırıp memnun kaldığınız
Biroglanannesiii defneninannesi44 Canım intagramdan hiç bişey ne al ne yaptır bak kaç kişide gördüm dolandırılıyorlar burada da intagramdan dolandırılan bir çok kişi olmuştu güvenilir internet sitelerinden Alman daha mantıklı
Nesrincente defneninannesi44 hastane cıkısını bebeqon dan yaptırdım cok memnun kaldım sımdı tekrar hamıleyim yıne ordan yaptıracagım nasıpse
mommyciks defneninannesi44 çikolata deposundan yaptırdım ben 3 günde teslim edildi tadı da gayet güzel Ülker’in kırmızı kutulu napoliten çikolatası gibi
defneninannesi44 Yigitalpinannesii benim o iş biraz karışık memlekette doğum yapacağım eşimin ailesi doğumdan sonra biz de kalacaksın falan dedi çok sesimi çıkarmadım çikolatayı ben yaptıracağım geri kalan ikramlık ne yaparlar bilmiyorum
Merro defneninannesi44 bebek çikolatası için bursada hacışerif ten yaptırabilirsiniz biz yedi sülael bütün bebeklere mevlüte sünnete oraya yaptırırız online siteleride mevcut bakabilirsiniz🌸
gizzzy35 defneninannesi44 Çikolataya henüz karar vermedim. Ama hastane çıkışı @astralbabytr sayfasından yaptırdım mükemmel kaliteli
Carriebradshow defneninannesi44 merhaba. Nakışlı hastane çıkışı yaptırdım bende. Çok memnun kaldım İnstagramda rokoko_bebekce_ sayfasına bakabilirsiniz. Ben çok memnun kaldım. Çok zarif oldu ikizlerimin takımları ☺️ Çikolata için bende arayıştayım ama sanırım ck_ designevent sayfasına yaptıracak gibiyim. Görsel olarak daha şık geldi bana bir iki modeli.