Deletedmom_110 Maddi imkanın varsa özel tabikide benim ilk gebeliğim başından beridir hep özele gidiyorum doğumumda orda olacak inşallah
PrensesAnnesi- Özel derim maddi imkan varsa. Devlette adam yerine koyup cinsiyet bile söylemiyorlar, kerpetenle bile laf alamıyorsun