Ayse476 azalmıştı çok az hissediyordum sonra hissetmemeye başlayınca doktora gittim acil sezeryanla almamız lazım kalp atışı zayıflamış dedi karnında ölür dışarda yaşatalım dedi , çok zor süreç geçiriyorum bebeğimi göremedim başka hastanede ben başka hastanede yoğun bakımda yatıyor haber bekliyorum sürekli doktordan gelişme var mı diye :( çok canım yanıyor evladıma dokunamıyorum göremiyorum Allah kimseye yaşatmasın doktor iyi ki takip etmişsin hareketlerini gelmişsin dedi sen kazandın sen bağışladın evladını dedi kakasını felan yemiş o hafta nasıl kaka yaptı yedi aklım almıyor