Bebişler anne karnında nasılsa doğunca da öyle olur derler sakin bi bebek olacak diye düşündüm postu okuyunca, uyuyolar genelde kuzum çok stres yapma, her bebiş aynı değil 31+1 deyim benim kız karnımı yaracak nerdeyse hop hop ediyorum benim canavar yüzünden. 😁