Dimpleee kimyasal gebelikte bu durum yaşanıyor genel olarak ama kimyasal gebelikte bu kadar yükselmesi çokda beklenmiyor. Şimdilik siz kendinizi gebe gibi düşünmemeye çalışın 😞 sadece tahlillerde bir yanlışlık olmuş diye düşünün.
Kimyasal gebelikse eğer bu durumda kese bebek hiç birşey olmuyor sadece kanda değer yükseliyor ve 6-7-8. Günlerde yine normal regli oluyorsunuz .
İnşallah öyle değilde normal gebeliktir inşallah herşey yolunda olur ama öyle değilse de en kısa zamanda bebeğinizin haberini alın 🙏🏻