SelinHalistoprak Az önce aktardan aldım duymuştum ama tecrübem yok doğum için kullanan ve faydasını gören oldu mu ☺️
Nhlll SelinHalistoprak yatisim yapıldığı anda suya koyuldu canım acilmam çok hızlı ilerlemişti hatta 2. Doğumun mu diye sormuşlardi hemşireler
Mltmsncn SelinHalistoprak bende aldım xok araştırdım. Doğum olduğu anda sudan cıkarılmalıymıs yoksa kanama durmaz derlermiş. Bundan dolayı kim ilgileniyorsa bebek dogdugu gibi sudan cıkarmalı
Nhlll SelinHalistoprak yatisim yapıldığı anda teyzemdeydi Meryem Ana otu kavanoza koydu su doldurdu dualar okudular hastaneye getirdi sancı anımda basucumdaydi.dogum sonrasında sudançıkardık
SerraveAnnesii Nhlll Bende aldım suniyle doğum başlatılma durumu var hastaneye yatışım yapıldığı gibi okunup suya konulmalı demi ?
SelinHalistoprak SerraveAnnesii sancı geldiği an oluyormus ben suya koydum açıldı zamanımda geldi umarım bugün doğurabilirim 😊
Nhlll SerraveAnnesii tabi tabi yatisiniz yapıldığın an koyun insalllah faydası olur inanarak yapılınca oluyo ben çok faydasını görmüştüm.sagsalim kucağınıza alirsinz insalllah
SelinHalistoprak tugbaacng 10 tlydi paketi ben az önce meryem suresi dinledim suya koydum deneyelim bakalım 😊
Mltmsncn SelinHalistoprak bebeğin dogduğunu gören tanıdık kimse o halledecek😅 genelde önden bebeği çıkarıyorlar ya. Hemen gidip sudan çıkaracak birini görevlendirmek lazım. Ben öyle yaptım😅
SerraveAnnesii Nhlll Amin inşallah bende çok inanıyorum kolay bir doğumum olur inşallah 🙏🏻❤️ Öyle yapıcam annem okuyup suya koyacak.