Sedefcan0808
Ilk başta kızlar eleştiren olur olmaz fakat ben yine de yazmak istiyorum ...lohusaliga başladığınız an yok ninemi istemem yok kaynanam gelmesin ve bir çok kişi vs. Bunu yapmayın tabiri caiz karşı taraf iyi yada kötü kendinize odaklanin sadece çocuğunuz ile ilgilenin bol bol emzirin onlar ev ile ilgilensin...Dogum hikayemi uzun uzadıya yazmayacağım senedi herkesin vücudu farklıdır cesaret dayanağı olsun kemik ve et yapısı farklıdır toparlanma süreci farklıdır herkes gibi suyum geldi evde ben hastanede sancılı çektim her sancıca tavsiyem bolca nefes alın faydası 10 numara çünkü benim doğum koçum vardı kendinize inanın sancı mecbur çekeceksiniz ki rahim açsın kendini sonrası 2 ikinma ile kucagima aldim sebebi sancida asa yatmadim hep ayakta squat yaparak geçirdim asla bağırıp nefes tüketmedim tabiki sandım çok oldu ama.sessizce içten bağırdım esas bağırmayı çocuk çıkma anına bıraktım ...sormak istedikleriniz var ise severek cevaplarım ... uzun oldu ama daha bir çok tavsiyem var ama herkese tavsiye iyi gelecek diye bir kaide yoktur ...hesabımdan hatırlayanlar tanıyanlar bilir şifremi unutunca yeniden açmıştım üyeligim yeni deil yani😌😌😌