Merhaba kızlar. İkizlere hamileyim bu hafta ikili test yapılacaktı fakat ikili testte yanılma payları olduğunu öğrendim bende çok evhamlı biriyim doktorumuz panaroma testinin çok iyi olduğunu söyledi cinsiyette belirtiyormuş bu sebeple kan verip yurt dışına gönderdik kanımı. Çevremdekilerde çok fazla detaycı olduğumu böyle şeylere gerek olmadığını hamileliklerinde hiç böyle şeyler yaptırmadıklarını söylüyorlar. Yaptıran var mı acaba ?