Kbrakpln06 Geceden beri karnımın üst bölgesinde aşırı ağrı oluştu gaz sancısı gibi ama gaz sancısı değil o ağrıyla uyandım daha da geçmedi yalancı sancılarım mı başladı acaba ciddiye almam gerekiyor mu ? Gebelik haftam 29+5
PrensesAnnesi- Kbrakpln06 bebiş toplanıyordur bi yerde poposunu falan yaslıyordur muhtemelen bende de öyle oluyordu, sancı gibi değilse belden aşşağı uzanmıyorsa bu ağrı sıkıntı yok, o bebişin popuşudur muhtemelen☺️