gldn065807 Eliff19 32 haftada gittiğimde dönmüştü 35 kanala girmiş dedi doktorum 37 gittim tamamen girmiş kanala dedi 38+1 bakalım ne zaman gelir 😅
AysunUgur Eliff19 bana 26 haftada başı aşağıda demişti doktor, bu hafta kontrolüm var 34 olduk inşallah o şekil bekliyordur 😅🤍
Eliff19 Bebiscann 37 haftaya kadar doktorunuz doğum şekli hakkında bişey dedi mi peki ? 32. Haftayız ve yan pozisyonda şuan. Dönmesi zor bir pozisyon sanırım
Eliff19 Bebiscann benimde baş sağımda ayaklar solumda ☺️ Birde sırtı dönük ultrasonda yüzünü de göstermiyor bize 🤷♀️
Eliff19 AysunUgur hadi bakalım inşallah 😊 bizde yarım görücez ama ben hissediyorum hala aynı pozisyonda alt üst boş 😂 kafa sağımda ayaklar solumda
Cinarr123 Eliff19 bende 34+4 teyim benimki de dönmemiş doğum şeklim de şu an için belli değil 🙄 evet kimisininki erken kimisininki geç dönüyor mesela benim arkadaşımın ki 28 haftalikken dönmüş 🙄