Aynur47 şiş odeminiz ne zaman başladı. Bende de vardır muhakkak her gebede olduğu gibi, ama hissedilecek düzeyde bir ödem hissetmiyorum şuan. Su içmiyorum hiç aksine. İnşallah olmaz bu son haftalarda da. Bu haftaya kadar bende agirlasmamistim sanırım bende agirlastim, bebek agirlasti artık napalim. Sabır diyoruz sağlıkla kavuşalim İnşallah çok bekletmesinler 🙏🐥