Wonderful_mom Günaydın kızlar.. ilk doğumumda hic sanci açılma su vs yoktu .. son haftalara kdr bekledim .. suni sanci verildi açılma olmayinca sezaryene alındım.. ilki oyleydi diye 2.de sanci gelme ihtimali var mı acaba?
Bebiscann Wonderful_mom tabiki var, benimkide sezeryandı ama öyle bir sancı ile girdim ki sezeryana sorma bacım
Sedaa06_ Wonderful_mom ilkinde bebegim makat gelişti 39 da planlı sezaryen oldu. Ağrı sancim da yoktu. İkincide 37+2de geldi sancim ve 4 cm acilmam vardı
Bebiscann Wonderful_mom 37 de başladı sancılar 37+4 de aşırı oldu dayanılmaz oldu nişan ve su geldi, 37+6 da sezeryan günü almıştım ama sancılarım çok olduğu için 37+5 de sezeryan oldum canım
Wonderful_mom Bebiscann Şuan cok fena tırstım cnm ben bunda da sanci gelmez en azindan 38 39 u bulurum diyordum 🙄🤷
Wonderful_mom Bebiscann insallah yaa en azindan 39 haftam bayramdan sonraya denk geliyor o zmn girerim sezeryana