Biricigim Merhaba kizlar 31 haftaligim ama fenayım vajinada bi ağrı ve yan kemiklerinde yürümeyi bile engelliyor çok korkuyorum en yakın zamanda gidicem doktoruma bide ayaklarım çok sisti sizde durumlar nasil
Balkizim Biricigim merhaba geçmiş olsun. Magnezyum eksikliğinden olabilir mi ? Forumda böyle şeyler okumuştum magnezyum eksikliğinden diye.bende 31.haftamdayim çok şükür sadece ayak tabanimda agri oluyor ,bazende mide yanması.
Betus93 Biricigim canim bende 31 im. Sanirim herkeste ayni sikintilar. Bebek kasiliyor asagiya baski yapiyor tas gibi oluyor agri sizi falan. Bende cok korkuyom ama napalim takdiri ilahi😑benim bide riskim var yatiyorum
sydv Biricigim biz de 32 haftalığız sol kalçamda bir ağrı var otururken bile batıyor hep soluma yatıyorum ondan mı oluyor bilmiyorum kontrol de 17 sinde 😑 magnezyum mu kalsiyum mu bi şey eksik herhalde ama anlamadım 🤔
Ygmrgnss Biricigim aynı şiıkaytle gıttım bende magnezyum verdı bebeğım normal doğum pozısyonu almış kafası aşağıda ayakalrı yukarda bır gıt cnm gorun ıstersen
Belissima Biricigim Bende 31. Haftamdayım. Vajinanın üstünde ayakları tepikleri hissediyorum. Ama dayanılmaz bir ağrım olmuyor isterseniz bir doktorunuza danışın?
Biricigim Kızlar ben kullanıyorum magnezyum benim 20 haftadan beri kafası hep aşağıda ben zorlanıyorum ağrıdan ins yarın sabah erkenden doktoruma gidicem vajinanın yan kemiklerine kadar ağrıyor yürümeyi zorlaştırıyor hayırlısı ins