Tgrtkrt 9 hafta 4 günlük hamileyim kızlar dün den beri kasığımda sızlama oluyor bazen normal mi? Neden oluyor acaba?
Melis2015 Tgrtkrt bence normal kasık agrimiz oluyor malesef 🙃 ama çok şiddetli olursa doktora gitmelisin
Hsrt3 Tgrtkrt normal cnm benim ilk gebeliğim de öyle geçmişti şimdi de aynı öyle ve 5+6gunluk hamileyim kasıklarımda ağrı oluyor normal hiç korkma
Tgrtkrt Melis2015 şiddetli değil ara ara oluyor sizliyor sonra geçiyor benim de ilk gebeliğim biraz tecrübesizim
Babyyldz Benimde 4+1 adet ağrısı gibi ağrı kasıklarım da normal sanırım İlk olunca insan bilmiyor ne olacağını😂