shtngstr Çok özür dileyerek yazıyorum ama normal mi anlamadım gitti büyük tuvaletim gelmiş gibi oluyor sancı giriyor tuvalete gidiyorum bir şey yok. Yaklaşık bir saat o sancıyı çekiyorum sonra tuvalete çıkabiliyorum tabiki canımı yakan daha çok gaz oluyor. Neden oluyor yaşayan var mı hamişler gerçekten kıvranıyorum bazen
Ozgeyrsc shtngstr canım ben hergün yaşıyorum öyle ağrı ya ishal gibi çok rahatsız ediyo sonra çıkıyorum öyle rahatlıyorum anlamadım bende neden oluyo
Nishaa shtngstr Bende ayni durumdayim canim ne yazikki karnim cok sisiyor nefes alamiyorum gaz yüzünden ve Benim bugün doktorda terminim vardi söyledim ama dedim haftada bikere anca cikiyorum oda dedi 2 kez en Az cikman lazim ondanda gaZ olusur tabi diyor sikisma olabiliyor cikmiyinca dedi ve 2 litre su icmemi söyledi cünkü Ben cok az su tükettigim icin ve tuvalete cikaricak meyveler yememi söyledi belki yardimci olmusumdur ama Sen cikiyosun yine gerci o sanciyi Bende cekiyorum ama bende cikmiyorda😩😞
Yogurtlupilav shtngstr geçen hafta uykumdan uyandırdı benide.. Akşamları ateş basıyor, taşa basıyorum, buzlu suya ayaklarımı sokuyorum, sonrada cam açık yatıyorum. Muhtemelen vücutta “hooopppp” diyor arada 😊
shtngstr Yagmurkcr97 19+3 sancım oluyor evet geçici ama çok afedersin tuvaletim bile değişti bazen peçeteye kan geliyor ama aşırı bi zorlama yok doktor randevum da 28 eylül de
Belissima 31. Haftamdayım gaz sancısı da şişkinlikte oluyor. Günde 2 litreden fazla su içiyorum. Yinede kabızlık oluyor. Sanırım Demir ve diğer vit ilaçları yapıyor.
Demmo Çünkü benimde hemoroid miş her zaman dışarıya çıkmış bir uç yok olmadigindan eminseniz mutlaka bi doktora görünün
Harunnisa shtngstr yediklerine dikkat et gaz yapiyor olabilir gazcikartmakta zorlukcekiyorsun o yuzden kan gelebilir sıvı seyler tüket bu ara zeytinyagi falan bagirsaklarin yumusasin dotkor kontrolune kadar en azindan agrin hafifler
bollysena shtngstr arkadasim bu kizilip yanlis anlasilcak bisey degil asla senin erken oldugu halde var son anlarda daha fena olacak ben 31+6 yim gecen haftalarda gazdan ölüyordum dediginiz gibi tuvalet olarak anlıyorsun gidiyorsun hic bisey yok
shtngstr bollysena öyle konulardan rahatsız olanlar var ki sormaya çekinir oldum da o yüzden yoksa tabiki sağlık bu ayıp değil. Teşekkür ederim sağ olun
ezos shtngstr arkadaşım yediklerine dikkat et bende karpuz ve süt öyle yapıyor özellikle normalde de hep şişkin hissediyorum kuru ya da taze kayısı çok iyi geldi bana e tabi bol su allah yardımcımız olsun 😊
Neroizm shtngstr hormonel olarak gaz uretmeniz cok normal. Dulcogas diye bir organik ilac var doktorunuza danisip kullanmaya baslayin isterseniz.
uzmezgulcan Kuru kayısı yemeni tavsiye ederim bak bakalım çıkabiliyor musun çıkamıyor musun ☺️ Keskinlikle çok rahat etceksin bi dene