Keremozgee protein yok ki idrarınızda, belki hafif enfeksiyon olabilir onun için de antibiyotik verilebilir..direkt antibiyotik vermeyip idrar kültürü de isteyebilir doktorunuz..kaç haftalık hamilesiniz, benim de sürekli kasık ağrılarım oluyo ama başından beri var ara ara..idrarımda yanma olmayınca idrar baktırmadım