Ark Arkadaşlar kızımız olacağını çok şükür öğrendik şimdide isim arayışımız başladı tek ismi olsun istiyoruz var mı önerileriniz 😘
pixie_baby Ark Hayırlı olsun benimde prensesim olacak bir tane ama adını ben çok önceden seçmiştim, güzel gelenleri ve seçenek düşündüklerimi söyleyeyim Hazal Ege Dora Defne Damla
Fatma-onal Ark benimde kızım olucak eşim duru ismini koyucam dedi bende tamam dedim çok güzel sade bir isim düşünebilirsin 😊
Biroglanannesiii Ark Canım ben 4 buçuk ayıma kadar kızım olucak sanıyordum meğerse benimki oğlanmış o zamana kadar eşimle direk Neva demiştik Neva düşünebilirsin
kubra-1995 Fikirlere açığız kızlaaar 27 haftalık olduk ve hala bi karar veremedik aklımdakiler Ahsen Elizan Amine