Mom578988 Kızlar betam ilk 42 çıktı İki gün sonra 108 İki gün sonra 269 çıktı Daha devam etmeli miyim kan vermeye?
benimmdunyamm Mom578988 evet canım değerin 1500 olana kadar ver düzenli artışı gör 1500 de doktota gidersinb
Ahsen34 Mom578988 devam etmelısın canım. Kese görünene kadar. kimyasal olup olmadığını gözlemliyorsunuz
Girls Mom578988 iki günde bir verme boş yere bence hesapla iki katı artış olarak 4 gün sonra filan verebilirsin bence boş yere kan aldırmam gerekmez
Cananyildiz Mom578988 bence gerek yok yinede siz bilirsiniz. Ben gittigimde 4+5te keseyi gördük hic beta vermedim sizde 5. Haftadan sonra giderseniz insallah keseyi görürsünüz
Sevdapl Mom578988 canınıza yazık vermeyin. 2 katı artmaya devam etmiş. 5. haftanız gelince muayeneye gidin kesenizi görün. Ben bir kere verdim 62 ydi. Bir daha vermedim bir hafta sonra gittim 5+1 de keseyi gördüm 6+1 de kalp kalp atışını duydum.
KkubraOz Mom578988 ben 900 küsürlü değeri görene kadar 2 günde bir kan verdim görünce de 3 gün sonra doktorum kese için çağırdı hem keseyi hem yolku gördüm. 4+5 ti yanlış hatırlamıyorsam
Sedarda Mom578988 2 defa verdim 2 gün arayla 101 ve 340 i gördüm sonra 6 haftalik olmayı bekledim,doktora gittiğimde kese,bebek,kalp atışı hepsini bir seferde gordum
Merveklnccc Sadece 1 kez verdim 182 di sonra drla görüşüp kesenin görülebileceği güne randevu aldım sürekli test vermedim