trakyalikizce ben ilk 3 ay dikkat etmedim, zaten henüz göbek çıkmamış oluyor. Sonrasında artık sola yatmaya başladım sağ bobreğimde önceden hafif bir genişlik olduğundan. 33+4 olduk hâlâ da sol. Çok şükür böbreğimde de bebeğimin beslenmesinde de bir problem yaşamadım.
Zaten uzmanların hepsi solu öneriyor, sırt üstü bebek büyüdükten sonra artık damarlara baskı yapıyor dolayısıyla bebeğe giden kan akışını yavaşlatıyormuş. O yüzden önermiyorlar. Ben gece uyumadan sırtimin arkasına da bir yastık koyup öyle uyuyorum uyurken dönerim diye.