Doktorum normal doğum kesisiz ve dikişsiz doğum yaptıracağım diyor bebeğim için ve benim için herşey gayet iyi çok güzel gidiyorsunuz diyor ve şu an 34+2 haftaliğim doktorum doğum için egzersizlere başlattı benim moralimi bozan etrafımdakiler herkes karşılaştırma yapıyor benim bebeğim bu kadar di şu hafta çok küçük bebeğin beslemiyor musun diyor buda benim moralimi çok bozuyor normalde takmiyordum ama herkes bir yorum yapıyor eşimde sen üzülme doktor gayet iyi diyor diyor eşim sağolsun çok destekçi 36 37. Haftamda tekrar çağırdı doktorum doğum konuşulacak bakalım hayırlısı bebeğim sağlıklı olsunda