Hulya84 suni sancı da normal sancı da senin kendi sancın aslında , ilaçla sana sancı yüklemiyorlar . kendi sancının gelmesini tetikliyorlar sadece . benim doğumum da suni sancıyla başlatıldı ve sadece suni sancıyla yaptım . sadece sancı dışardan tetiklendiği için sancı araları kısa oluyor . o yoruyor insanı dinlenemeden diğeri geliyor . ama kendi sancınla 10 saat çekeceğine suni sancı ile 4-5 saat çekiyorsun öyle düşün . tabi açılman falan güzel ilerlediği taktirde . benim ilk doğumum olmasına rağmen 4,5 saatte doğurdum mesela . suni sancı süreci baya hızlandırıyor . 12-15 saat sancı çekmektense ben yine gerekirse suni sancıyı kabul edicem seve seve