zeynepboran_ Midem hiç yanmazdı normalde çok önceden birkaç kere oldu dünden beri midem yanıyor ve şimdi mide yanmasına uyandım ne geçirecek 🥺
Bendiyebiri zeynepboran_ süt içmeyi bir dene bakalım belki iyi gelebilir. Bana maden suyu da iyi geliyordu ama bu saatte de o içilmez. Şurup yoktur büyük ihtimal daha önce yaşamadığın için rennie yada gaviscon iyi gelebilir. Ben çok şey denemedim leblebi badem ilaçlar süt hiçbir şey geçirmedi 38+6 yım mide koruyucu içiyorum 1 aydır diyebilirim ondan sonra rahatladım. İstediğiöi yiyorum kahvemi falan içebiliyorum. Normalde hayattan soğumuştum 😂 sende önce doğal şeyler dene olmazsa şurup olmazsa mide koruyucu 😄 ben çok yaşadığım için bu durumu seni çooook iyi anlıyorum Allah şifa versin
Beybisininannesi zeynepboran_ soda varsa iç.. bende aynı şekilde uyandım.. 2kaşık gaviscon + 1 soda inş birazdan devam uyucam
mucizevar zeynepboran_ hamileliğin başından beri çekiyorum rennie al canım çiğneme tableti.evde de soğuk süt bulundur yudum yudum içmek iyi geliyor baya.ben hiç süt sevmeyen biri olarak içiyorum işe yaradıgı için
Yigitinannesiyim zeynepboran_ Doktorum gaviscon vermişti çok midem yanınca bir ölçek içiyorum yarım saate bir şeyim kalmıyor doktorunuz yazarsa kullanın derim
SerraveAnnesii Bana soğuk süt, yeşil elma, sade soda, ayran iyi geliyor. Bide rennie duo mide yanması şurubu kullanıyorum😊 umarım bunların size de faydası olur
Bendiyebiri zeynepboran_ gerçekten zor bir durum biliyorum canım ben artık oturuyordum ağlıyordum yemin ederim o kadar kötüydüm düşün uykular yoktu zaten. Elbet iyi gelecek birşey bulursun sende daha ilk defa olmuş deneyerek görürsün neyin iyi geldiğini inşallah
Beybisininannesi zeynepboran_ 😃 gün içinde alıver bari bulunsun evde. Daha çook yanacak miden şurup büyük kurtarıcı
zeynepboran_ Beybisininannesi kesinlikle alıcam 😝 ilk defa bu kadar kötü oldum allahtan az kaldı 36+6🥰
Beybisininannesi zeynepboran_ ay dayan azcık kalmiş cidden 🥲 bende 38+2 minnoş içerde dans ettikçe boğazıma boğazıma yükseliyor herşey 🤦🏻♀️ Bu beden artık ikimize dar 😂
zeynepboran_ Beybisininannesi hayırlısı ile biran önce sağlıklı sıhhatli kucağımıza alalım evlatlarımızı inşallah çok kötüymüş bu mide yanması🥺😬
Bendiyebiri zeynepboran_ süt varsa onu dene birde canım süt bana eskiden iyi gelirdi hamilelikten önce soğuk süt içerdim düzelirdi.