Merhabalar galiba ölüyorum 😢 çok ağır geçiyor ve karantina günlerimi doldurdum bir gün iyi oldum ertesi gün yine aynı oldum sesim komple gitti çıkmıyor boğazlarım çok ağrıyo kafamı sağa sola bile döndüremiyorum. Birde bir yaşında oğlum var ilgilenemiyorum 😢