Mihrimahhhhhhhh Diz agrilarima dayanamiyorum bir aydir giderek siddetleniyor agliyorum agrisindan ayak tabanlarim yaniyor resmen uykuyu gectim artik ama agrisina dayanamiyroum Ne yapabiirim neden boyle oldu kutfen yardimci olun 37 haftalik olduk bubarada
kahvesever__ Mihrimahhhhhhhh doğuma az kaldıkça şikayetlerde uykusuzluklarda arttıyor bende öyleyim ağrımadık yerim yok ne güzel uyordum tuvalete kalktım uyku fallan gitti şimdi
PrensesAnnesi- Mihrimahhhhhhhh kuzum bende öyleydim 25. Haftamdayken şikayetlerinin ayyynısını yaşadım kan verip kendi doktoruma gittim doktorumun bana ilk dediği şey tahlillerime bakar bakmaz sen kovid mi oldun demesiydi. Dikkatli ol kovit olabilirsin çünkü.
Mihrimahhhhhhhh kahvesever__ evet her tuvakete kalktigimda saat fark etmez uyku kaciyor ama dizlerimin agrisi i kadar şiddetli ki artik uyumasam da olur ama bu agri gecsin diyorum. Cok siddetli ayak tabanlarim alev alıyor sanki ne yaptıysam gecmedi
Mihrimahhhhhhhh goldumsu evet aksattigik cok az olmustur cok siddtli bir agri ayak tabanlarimda yaniiyor ilk defa bu kadar şiddetli agri var doktor bisey yapabilir mi dayanilacak gibi deil
Mihrimahhhhhhhh goldumsu ben ikk gunden beri uyuyamıyorum calisanim bide yorgunluk bile etki etmiyirdu
Mihrimahhhhhhhh kahvesever__ bende öyle gunde iki uc saat uyuyorum ilk gunden beri diyorum ki belki de alistirmadir anne icin Boyle böyle alisacaz dogumdan sonra i
Gamze_5925 Mihrimahhhhhhhh ayyy sorma benimde bacaklarim ayak bileklerine kadar ağrıyor ve yanma problemi bendede var soğuk suya tutuyorum yatağa geçiyorum 2 dakika sonra gnee aynı naneli krem felan önerisi oldu bana daha almadım ama alıp deniycem yanma için sende dene istersen
kahvesever__ goldumsu 😂 eşim horluya horluya yatıyor sonrada diyor baba olmak çok zor nesi zor asıl anne olmak zor valla uykuları unutum sürekli bir yerlerim acıyor
goldumsu Mihrimahhhhhhhh son haftaların ya muhtemelen ondan kaynaklı kilosu, ödemi derken zaten son aylar çok ağrılı sızılı geçiyor. Magnezyum yetersiz geliyorsa maden suyu tüket belki o rahatlatır seni
goldumsu kahvesever__ al benden de o kadar şimdi uyuyor misler gibi sabah bi saat uyurum uyanırım der ki aşkım ne çok uyuyosun sen ya hahshsjsı
kahvesever__ Mihrimahhhhhhhh valla Doğumdan sonrada böyle olucak yandık bari şimdi uyusukta güzelce uykumuzu alsak yok uyku diye birşey yok