Kızlar bizim işletmekte olduğumuz bir dükkanımız var benim üzerime ayrıca Bağkur da kaydım var analık raporunu 32.haftada alacaktım fakat randevu bulamadım gidemedim derken 37 de anca alabildim muhasebecimize sordum bi işlem yapmamız gerekiyor mu diye oda doğumdan sonra ikisini bir onaylayıp SGK ya götürürsünüz o şekilde alırsınız analık parası gibi bir şey söyledi. Ben pek bilmediğim için doğumu bekliyorum yanlış bir şey yapmamışızdır umarım konuyla ilgili bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi doğumumu beklemem gerekiyor yoksa raporu ilk aldığımda onaylatmam mı lazımdı?