Askinzeynep bobregimde tas varmis. Muthis bir agriyla gittim doktora erken dogum diyip bebegi aliyolardi az kalsin. İl il gezdik kuvez yok falan filan. En sonunda bobrekten anlasildi. Tas dusururken bebegi kasmis bebegi erken doguma suruklemis. Nir hafta deli divane oldum tas kanalda dusmek uzere ama dusmuyor. Bas bas bagirmalar aglamalar. Bebegimin benden alinmasi falan. Sonra doktora gittim tas bobregi tikamis bobrekler buyume yapmis. Ya can ya canan dediler. Stent takilmasi sart denildi. O gun kac doktora gittiysek bunu dediler acil aksamina ameliyata alindim double j stentler takildi. Tabi agrisi muthis. Aglamaktan heba oldum. Karsimda esim annem ellerinden bise gelmiyor. Lavaboya gitmek iskence. Yaniyor batiyor kan geliyor. Ve en kotusu idrari bosaltamiyorum. 10 gun asiri sancili gecti. Su son 3-4 gundur biraz rahatladi guya. Doguma kadar nasil dayancam bilmiyorum. Bebek buyudukce stentler batiyor. Cikarsam bobreklerim iflas. Bebegim erken dogum olcak. Valla delircem. İki arada kaldim. Canimin derdini unuttum. Bebegim bir gun daha kalsin karnimda diye. 31 haftaligiz bu arada. 3 haftadir saniye salise gun hafta sayar oldum. Gecmek bilmiyor. Acilar icinde kivraniyorum. Allah kimseye vermesin bu sancilari. Bu arada bir surude tas bobreklerimde kaldi hala. Ameliyatla kirdilar guya. Bide onlari dusurme sancisi 😓