PnarKoc Kızlar 17 haftalık gebeyim bazı tanıdıklarım bebeklerini hissediyo ama ben hissetmiyorum sanırım 😓 biraz garip bi soru olucak ama nasıl hissedicem ben bebeği nasıl bi his yani yaşayan var mı 🙈
Cigdembakar PnarKoc ben ikk başlarda bağrsaklarm grulduyo sanmıştm ama kişiye göre değişir herkes 17 de hissetmez bn ilk 18 de hissettm 20. Haftada sürekli hissettm
Denizinaleyi PnarKoc üzülme ben 22. Haftada hissettim hep öyle panik yapıyodumm. Ama çok şükür hiç problem yok şimdide yerinde durmuyor uykuya hasret kalıyosun tekmelerinden 🙂)
Duygukocoglu PnarKoc bebegin erkek olabilir cinsiyeti biliyosundur belkide bende 19 haftaligim erkekler gec hareket eder diyorlar cidden hissetmiyorum 20. Haftada baslicakmis acimalar hissediyorum ama oynadigini hic hissetmiyorum😐
Asena PnarKoc PnarKoc bende çok endişelenmiştim ilk hamileliğim olduğu için doktor 22. Haftaya kadar hissedemeye bilirsin dedi 20. Haftanın içinde hissetmiştim ilk tekmesini ondan önce hafif kıpırtı oluyordu ama o mu değilmi çözemiyordum 😂😂💕👼🏻
seymos Karnında sanki minik bir.kus kanal çırpıyomuş gibi bişey.hissedersin ve o çırpınan şeyin kaydığını. Birazcık dinlen çikolata ye ve eğimli olarak uzanıp dinle bakalım hissedecek misin. Hissetmesen de üzülme erken olabilir hissetmek için herkeste aynı olmaz ki bu durum.
Sevilaylayyy Duygukocoglu bence bebeğe göre değişiyor benimkide erkek ve 17.haftamda hissetmeye başlamıştım 😊
Denizinaleyi Asena evet genelde öyle oluyor 30 dan sonra gerçek bi bebek olduğunu hissediyorsunuz ama çok güzel bi duygu Allah herkese nasip etsin 🙂))
Kezu17 Asena bende 20 de hissetmeye başladım, şimdi 21. Haftadayım. Ama hep aşağılarda kasıklarda falan hisseyorum , acaba bebek aşağıda mı diye huzursuz oluyorum. Sen nerde hissediyorsun bebeği acaba?
PnarKoc Benim bebeğim kız hanımlar ama henüz hissetmiyorum galiba ya yani nasıl anlatıyım bilemedim ama hissetmekte istiyorum. Ultrasondan bakılınca çok hareketli cimcime aslında ama ben hissetmiyorum sanırım 😅🙈
Asena Kezu17 bende hep aşağıda hissettim hatta ultrasonda doktor aşağıda ama ilerleyen haftalarda çıkar dedi ve öylede oldu ben evde aşırı iş yapmıyorum beni yoracak ama ayaklarımı uzatıpta yatmıyorum yani sende kendini yorma bu sıralar bebişin yerleşmeye çalışıyor ☺☺
burcuali38 PnarKoc ben 19.haftada hissettim bence bunu kendine dert etme çünkü zamanı gelince hissedersin inşallah birazcık daha bekle 😇 ben ilk karnımın alt tarafında iki kere pıt pıt kalp atar gibi atmıştı öyle hissetmiştim sonra devamı geldi zaten 👼