Symkls Merhaba hanımlar ben peçete kullanıyorum sürekli atmak için peçetede bir kaç kez sarı akıntı gördüm kasıkta da hafiften bi ağrım var ama bu bebekten mi ondan mı anlayamıyorum tabi yaşamış olup fikir verebilecek varmı
Bademsekeri16 Symkls hamilelikte akıntının çok normal olduğunu söyledi doktorum. Bazen az yoğun bazen yoğun kıvamlı açık sarı renge kadar normalmiş. Ancak akıntının rengi koyulaşırsa enfeksiyona da işaret edebiliyormuş. Bence rengi koyu ise bir doktora gitmelisiniz.