Benim sanırım bir haftaya yakın o sari sütüm gelmişti yavaş yavaş beyazladi çok değerli süt. Pompan varsa istersen bir sagmayı dene eğer 30 40 gram çıkıyorsa yeterli şuan ihtiyacı 25 30 gram kadar. Beni hastanede sütümü sağıp bakmışlardi yoksa mama takviyesi demişlerdi sütüm olduğu için gerek duymadılar. Mama vermeye başlasanda bol bol emizir. Ayrıca daha süt fışkırarak gelmez.