Bende 3. Hamileliğimi yaşıyorum diğer ikisinde de yaşamıştım. Şu an 22 haftada uzun zamandır yaşıyorum bel ağrısı , büyük ihtimalle bel fıtığı gibi bişeyim var bence. Doktor kas gevşetici yazmıştı bana belki rahatlatır seni . Midem de felaket baskı yapıyo artık mideme büyüyo diye. Korkma yani profesyonel konuşuyo 😅😅😅