Elffgmzz Arkadaşlar merhaba, ben geceleri uyuyamıyor gündüzleri de asla uyanamıyorum😂 ama sorun şu ki öyle bunaltıcı öyle saçma sapan korkunç gergin gereksiz rüyalar görüyorum ki bazen uyanıp tekrar uyuduğumda rüya devam ediyor. Sizde durumlar nasıl?
290392 Elffgmzz uykuya dalamadıkça öyle oluyor işte. İnanki yeni bir olay duymayım yada kötü birşey olmasın diye bakıyorum. Onu kafamda kurduğum yetmezmiş gibi rüyalarımda da görüyoru
dilara0605 Elffgmzz aynı yemin ederim bunaldım dün gece uzun zaman sonra oniki gibi dalmışım saçma saptirik bi yığın rüya gördüm onbeş dakkada bir görmemek için uyandım iki buçukta pes ettim kalktım oturdum sabaha karşı uyumuşum ama asla ara vermiyor rüyalar hayır bide öyle saçmalar ki anlatamam sana
cgnduru Elffgmzz 15 haftaligim yeni kurtuldum baya zor bir durum piskolojim bozuldu artık korkudan… ama namaza başlayınca çok şükür geçti başka türlü geçmiyor yoksa 😞
Madonna Canım bende de öyle oluyordu ilk günden beri korkunç saçma rüyalar görüyordum. Her gece artık uyumak isyemiyordum. Sonra umursamadım yattığım yeri değiştirdim. Sonra baktım ki rüyalarim azaldı. Şuan çok nadir görüyorum. Sende öyle deneye bilirsin canım ama kesin çözüm değil yani hamilelik boyuncada göreceksin
Elffgmzz 290392 evet evet bir de o var haber bile izlemiyorum fotoğraflara bakmamaya çalışıyorum binbir çeşit korkulu senaryosu rüyamda oynuyor çünkü
Elffgmzz dilara0605 evet benim de öyle bütünlük yok başı sonu yok ama korkusu aksiyonu yerinde rüyalarım sanki usta bir senarist yazmış :)
Elffgmzz cgnduru Allah inadetlerinizi kabul etsin inşallah 🙏🏻 ben yerimden kalkmadan yattığım için bu konuda bir şey diyemeyeceğim :)
seym4 Elffgmzz bende bi ara böyleydim uyku yönünden ve şu an 37 haftalığım geceleri kesik kesik uyumama rağmen gündüz uyanıyorum bazen kahvaltı yapıyorum arkasına yine bayılarak uyuyorum. Rüyalar görüyodum korkunç şeyler halüsinasyonlarım vardı ama geçti onlar
Elffgmzz seym4 evet evet gerçekten çok garip insan korksun mu tedirgin mi olsun hiç bilemiyor o kadar üst üste kötü rüyalar gördüm ki telefon sesinden ödüm patlıyordu bazen kendiliğinden geçiyor ama unutturmuyor :)
Hatice_gzr2505 Elffgmzz sanırım hepimizde var o kötü rüyalar bir ara bende çok görmüştüm ayyy 🤦♀️ Etkisini atlatamıyordm birde çok korkuç oluyordu ki hiç güzel rüyalar görmedim allahtan şimdi düzeldim 21 hafta bitmek üzere hormonlardan kaynaklı sanırım
Fatma0 Elffgmzz canım benimde hamileliğimin ilk aylarında öyle idi korkudan uyumak bile istemezdim sürekli korktuğun İÇİN daha sonra bir olduğum şehrin kadınlar Facebook grubunda okumuştum tesadüfen sormuşlar korkuyorum ne yapmalıyım vs diye orda şey yazmışlardı yastığınızın altına eşinizin atletini koyup yatın erkeğin olduğu yere gelmezlermiş sanırım korkutulmazmışsın ve gerçekten de oldu o oldu çok şükür rahatça korkmadan uyku geçirdim yoksa öncesinde asla uyumak istemiyordum asla gözlerimi kapar kapamaz korkutuluyordum sende bu gece itibari ile yap canım faydası olur Eşinin atletini koy ser güzelce yastığının altına bir taraftan aşağı sarkıt ama yastıktan ben öyle fayda gördüm çünkü
Elffgmzz Fatma0 ilk 2 ay yaşadım onu evet haklısınız insan korkutuluyor ya da hormonal olarak aşırı koruma iç güdüsüyle beynimiz oyun oynuyor bilemiyorum tabi ama korkutulmalarımdan okuyarak surelerle kurtuldum geçmese dediğinizi denerdim umarım başkası faydalanır