Melisakplnn Kızlar yüzüstğ ve sırt üstü uyuyorum genelde doktorum biiey olmaz dedide yinede bi sorim dedim ? 3 aylığız
Eylul11 Melisakplnn Bende çok severim yüz üstü uyumayı ama istesemde o şekilde yatamıyorum alt karnım biraz sertleşti rahatsız hissediyorum . Benimde zararı konusunda bir fikrim yok 🤷🏻♀️
Sgnn Melisakplnn 20lere kadar rahat rahat yatabilirsin canım. Ama kendini ne kadar erken yatmamaya alıştırırsan rahat edersin.
hmyrfnn3 Melisakplnn Ben 29+1 im hala yatıyorum yüzüstü 🙈 biraz rahatsız etmeye başladı gerçi ama uyuyunca yine dönüyorum vücut alışıksa zaten naparsan yap dönüyorsun sanırım.
Melike_44 Melisakplnn ayın kucuk yani bende yatıyordum rahim aşağıda olduğu için karnın büyüdükçe rahim yukaru çıkar ve zaten sag sol nefes te biraz zorlanma olucak bu ayların tadını çıkart😅
Limonzeytin Melisakplnn Daha uyku pozsynu için erken sakınca yok 4.ayı bitirnce sırt üstü yatmayın yüz üstüde yatmayın sol tarafa yatınki kan akışınz bebeğe ulaşsın vede besinler ulaşsn diye.
Fatmabytr 26 ya kadar yüzüstü yatabildim göbeğim çıkana kadar . Başka türlü uyuyamam yıllardır . Yatabildigin kadar yat bacım sonra istesende yatamiyosun solunu çok kullanma şimdiden ilerde çok lazım olacak😀