Nurbanu60 benim de kanama alanım 2,5 -1,7 di çapları . İğne vermediler sadece Progestan kullandım yarı yarıya düştü en son. Sonra da il dışındaki bu doktora gidemedim yollar çok karlı. Bu ildeki doktorlar da bakıyor kanama alanı göremiyorum diyor . Şuan hiç takip edemiyorum . Gerçekten doğudaki doktorların çoğu kötü. Kurbanlık koyun gibi davranıyorlar. Baya isyanlardayım.