Herkese iyi geceler.
Yarın mecburi sezaryene alınıyorum. Şuan pek bir şey hissedemiyorum ama yarın nasıl olurum onuda bilemiyorum. İlk doğumum bakalım nasıl geçecek 🥲 Her şey yolunda gider umarım. Epidural nasıl bir şey bilmiyorum ama biraz ürkütüyor, genel anestezi mi olsam diyorum… Kafam baya karışık 🤯 Çünkü normal doğum görünüyordu ben ona hazırlamıştım kendimi ama suyumuz azalmış. Doktor suni sancı ile riske atamayız bebeği yeterli değil suyu dedi. İki gün ona rağmen normal doğum için bekletti ama tık yok. Hayırlısı böyleymiş dedik bizde. Dualarınızı eksik etmeyin 🌸 Allaha emanet olun 🙋🏻♀️