Tugbabuglem58 benim panik atağım var canım ve vajinusmus atlattım artı olarak gebelik şekerim var ve amniyon sıvısı sınırda şuan kızımın 🤷🏻♀️ Hiç riske atmak istemiyorum o yüzden 🙏🏻 Sedat hocam biraz normal doğuma yönlendirmeye çalıştı ama yapamayacağımı o da anladı artık 🤦🏻♀️ Günümüzü aldık hayırlısıyla 2 hafta sonra kucağıma alıcam bebeğimi ♥️