Nazlikara ayy aynı saatte giriyoruz rabbim yardimcimiz olsun benim 2.sezeryan ilki malesef iyi değildi umarım bu güzel geçer..dün çok yordum kendimi bi evi temizledim heryerim ağrıyo pişmanım bide akşam yemeğinde tavuk döner yedim galiba zor olucak 😂 bakalım beni neler bekliyor