Cgdmmmm__ Merhaba kızlar 30 haftalık hamileyim belim de 5 fıtık var sağ bacağıma vuruyor yürümekte zorluk çekiyorum bazen bacağım kitleniyor doğum nasıl olacak bilmiyorum fıtıkla normal doğum yapan var mı??
hafsam_omerim Bir bilgim yok doktorun ne diyor canım bu konuda. Sezeryanda da belden iğne meselesi var. İlk doğumumda 6ay iğnenin yeri acımıştı ara ara
Cgdmmmm__ hafsam_omerim Balım doktorum fizik tedavi doktorun belirlicek doğumu dedi fizik tedavi doktoruma sordum kadın doğum doktorun belirlicek diyor ikisi de birbirine atıyor topu🤦🏼♀️ Bu hafta akupunktur tedavisine başlıyorum umarım düzelme olur yoksa çok daha zor günler beni bekliyor 😑
Cgdmmmm__ hafsam_omerim Nisan ayında randevum var bakalım bir kez daha sorcam Rabbim hayırlısını versin inşallah
Tugcekerr Bende 35 haftalığım aynı şekilde fıtık var ama bi engel olmazmış normal doğuma öyle dediler 🙄 kişiye mi bağlı bilmiyorum ama
Cgdmmmm__ Tugcekerr Bana da net birşey denmedi canım bugün belden 4 tane iğne vuruldum akupunktur iğnesi biraz rahatladım ama hala topallıyorum pek fazla ayakta duramıyorum hakkımızda hayırlısı neyse o olsun canım 🥰🌹🌹
RcpMrv Benim de fıtığım var herkes sen normal doğum yapamazsın diyordu. Erken doğduğu için mi bilmiyorum ama çok kolay bir doğum yaptım şükürler olsun 🤲 şimdi ikinciye hamileyim bakalım bunda neler olacak
Cgdmmmm__ RcpMrv Allah yardımcın olsun inşallah canım Rabbim tez zamanda sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bana da öyle diyorlar ikinciye hamileyim bende 6 tane kaybettim çok zor oldu bu yıllarca tedavi gördüm o yüzden çok endişeliyim
RcpMrv Cgdmmmm__ amiin inşallah 🤲 fıtık sebebiyle mi kaybettiniz? rabbim cennette köşkünü fazla fazla hazırlamış inşallah . Sağ salim kucağınıza alın bu bebeğinizi umarım 🤲
Cgdmmmm__ RcpMrv Yok canım düşürdüm hep 2 aylık 3 aylık şimdi her gün iğne kullanıyorum oksapar önce Allah’ın izniyle sonra iğne sayesinde çok şükür 30 haftalık olduk Allah razı olsun canım 🥰 Cümlemiz sağ Salim kucağımıza alalım inşallah
RcpMrv Cgdmmmm__ maşallah çok şükür 🤲😍 bende o iğneyi kullanıyorum haftalık ilk kızım erken doğdu diye